sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Viimeinen SNY-paketti ja kierrokselle jäähyväiset

Niinpä se aika vierähti, että viimeinen SNY-paketti joulukuinen saapui...
Sain torstaina postipaketti kortin, että saa postista hakea paketin, mutta minä sain vasta perjantaina haettua paketin postista kolmen muun paketin lisäksi töiden jälkeen.

En kumminkaan perjantaina katsonut vielä sisältöä, kuin vasta sunnuntaina reissuni jälkeen, kun piipahdin pohjoisessa päin viemässä joululahjoja eteenpäin.

Sunnuntaina sain sitten illalla aukaistua paketin ja yllätyin suuresti, kun sisältö paljastui...

Aivan mahtavan hieno paketti - Olen ihan sanaton! :)

  • Muumimamman marmeladi karkkipussi
  • Paju tähti koriste - koristamassa jo meidän ulko-ovea
  • Kaksi PartyLite tuoksutuikkua (marjaisalta tuoksuivat)
  • Saunatuoksu Terva (pitänee kyllä kokeilla)
  • Rasia monenlaisia helmiä (tehdä poikien kanssa minun kummityttärille rannekorut)
  • Kolme Twinings teepussia -Mustaherukka, Vanilla ja Appelsiini kaneli omena teemaut.
  • Pinkki Roosa Nauha sukkalankakerä 100g, josta lahjoitettu 0,80 euroa Syöpäsäätiön Roosa Nauha-rahastoon. (Mahtavaa!!)
  • Lämmöllä suomalaisille naisille ROOSA NAUHA SUKKAOHJEKUVASTO (Aivan sanoin kuvaamattoman hienoja malleja johon pitänee perehtyä myöhemmin kunnolla, kun äidilleni on vielä Huurre langasta tulossa raidallinen jakku neulos, joka etenee eteenpäin hyvin hitaasti, mutta varmalla tahdilla.)

  • Joululahja (Avaan vasta jouluna, joten yllätys on vielä edessä päin ja ainakin yksi lahja on taattu että se on vain MINUN!!) ;) -hih...
  • Paljastus kirje, josta selvisi minun SNY:ni

Elikkäs ISO  KIITOS Anne-Mari http://annemarintekeleet.blogspot.fi/ 

Tästä hienosta joulukuisesta paketistani ja tämän syksyn muistakin hienoista paketeista mitä olen saanut Sny-syksy 2013 kierrokselta... Olen todella ihastellut saamiani paketteja ja miettinyt mitä näistä tekisinkään ja joitakin olen jo toteuttelemassakin, mutta todella hitaasti etenevät, kun monta keskeneräistä työtä on pöydällä odottamassa kutojaansa, jolla meinaa kädet vain kuivua ja olla pieniä halkeimia että tuntuu langat jäävän käteen kiinnikin...

Hassulta vain tuntuu, että kierros päättyy ja on jätettävä jäähyväiset Sny-kierrokselle...todella nopeasti on tämä loppuvuosi vierähtänyt...

Hyvää alkavaa viikkoa kumminkin kaikille tasa-puolisesti!

1 kommentti:

  1. Todella upea paketti!

    Kiitos osallistumisestasi sny-kierrokselle.

    VastaaPoista